lördag 2 oktober 2010

Fuck Jante!!

Miranda kastade ur sig en sådan fenomenal utmaning igår. Man skulle skriva tre saker om sig själv. Och inte bara vilka saker som helst, utan tre saker man tycker om med sig själv och sin träning.
Jag var ju bara tvungen att hänga med, såna här grejer gör under med självkänslan, och jag älskar ju att egoboosta!!


Så, tre saker som Madde tycker om med sig själv och sin träning:


1. Jag tränar för att det är roligt. Jag tränar aldrig för att bli smalare, snyggare eller för någon annans skull. Jag tränar för att det får det att glöda i hela min kropp!

2. Jag har en otrolig målmedvetenhet. Omöjligt finns inte i min värld. Allt går att genomföra, om jag bara lägger ned min själ i det.

3. Jag är duktig på att peppa andra när de tränar. Både som coach och som träningssällskap. Jag älskar att berömma andra och se dem växa, och utmana sina egna gränser.


Nu är jag galet nyfiken på att höra vad just du tycker om med dig själv!!

//Madde

2 kommentarer:

  1. Låter bra det där! För mig är det också extremt viktigt att hålla fast vid att jag tränar för att det är roligt. Inte på grund av någonting annat.

    SvaraRadera
  2. Är det inte snarare politiskt korrekt att säga att jag tränar för att det är roligt? Det är väl mer jante-revolt att säga att jag tränar för att bli snygg, det om något får man ju inte säga enligt Jante. Eller;)

    Jag tränar för att bli bättre. Blir jag på kuppen mer vältränad så ökar det mentala välbefinnandet. Kropp och själ hör ihop, det ena behöver inte utesluta det andra.

    /Magnus:-)

    SvaraRadera

Vi blir jätteglada när ni kommenterar och tycker till!!